ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بررسی مدیریت روش های یاددهی - یادگیری در مدارس
دوره 5، شماره 53، آبان 1401، صفحات 298 - 308
نویسندگان : صادق حاتمی پیمان* 1 ، فریده میرصوفی 2 ، فاطمه موحد نصر 3 ، الهه بختیاری نژاد 4

1 کارشناسی زبان و ادبیات فارسی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و آموزش و پرورش شهرستان هامون

2 کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی دانشگاه آزاد واحد زاهدان و آموزش و پرورش شهرستان ناحیه دو زاهدان

3 کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و آموزش و پرورش شهرستان هامون

4 کارشناسی دینی و عربی ، دانشگاه آزاد نیکشهر،آموزش و پرورش شهرستان هامون

چکیده :
روش های فعال تدریس اعم از روش تدریس گروهی ، روش های پژوهش محور و مساله محور ، علی رغم تاکید متخصصین تعلیم و تربیت برای استفاده از این روش ها متاسفاه عملا هیچ گونه استفاده صحیحی از ای روش ها در سطح مطلوب مدارس روی نمی دهد لذادر این پژوهش که از نوع توصیفی کاربردی است با روش کتابخانه ای است به بررسی راهکارهای مدیریت صحیح فرایند یاددهی یادگیریس در مدرسه بپردازیم یافته های این پژوهش نشان داد استفاده از روش های مساله محور و پژوهش محور و درگیر کردن دانش آموزان با مساله درسی می تواند در تعمق یادگیری نقش مهمی داشته و دانش آموزی پرسشگر تربیت نمایند
کلمات کلیدی :
روش تدریس فعال، پژوهش محور، مدریت، فرآیند یاددهی یادگیری
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !