ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

تاثیر روش تدریس حل مسئله بر یادگیری دانش آموزان
دوره 3، شماره 24، خرداد 99، صفحات 56 - 65
نویسندگان : حامد نوروزی وند* 1 ، صابر شفیعی 2

1 آموزگار ابتدایی استان ایلام ، شهرستان ایلام.

2 آموزگار ابتدایی استان ایلام ، شهرستان مهران

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه ای است که به بررسی تا ثیر روش تدریس حل مسئله بر یادگیری دانش آموزان می پردازد. هدف از نگارش این مقاله، آگاهی بیشتر معلمان نسبت به این روش تدریس و اهتمام جدی در بکارگیری این روش تدریس به عنوان عاملی بر یادگیری بیشتر و بهتر دانش آموزان است. نتیجه این مقاله نشان می دهد که روش تدریس حل مسئله تاثیر مثبتی بر یادگیری دانش آموزان دارد و یادگیری دانش اموزان را افزایش می دهد.
کلمات کلیدی :
یادگیری، روش تدریس، حل مسئله
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !