ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بررسی ارتباط بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی
دوره 7، شماره 80، بهمن 1403، صفحات 33 - 40
نویسندگان : علی میر* 1، عاطفه دریکوند 2
1- کارشناسی ارشد، برنامه ریزی درسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی تهران، تهران، ایران
2- کارشناسی ارشد، تحقیقات آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی بود.روش تحقیق از نظر هدف کاربردی از نظر گردآوری داده کمی به صورت توصیفی علی انجام گرفت.جامعه ی آماری پژوهش دانش آموزان مقطع متوسطه شهر خرم آباد بودند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 292 نفر محاسبه گردید. روش تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SMART-PLS4 انجام گرفت.یافته ها نشان داد که بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت. بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.بین دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !