
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,395
-
تعداد نویسندگان7,074
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,064
-
درصد پذیرش39.2%
-
درصد عدم پذیرش60.8%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,161
بررسی ارتباط بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی
دوره 7، شماره 80، بهمن 1403، صفحات 33 - 40
1- کارشناسی ارشد، برنامه ریزی درسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی تهران، تهران، ایران
2- کارشناسی ارشد، تحقیقات آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی بود.روش تحقیق از نظر هدف کاربردی از نظر گردآوری داده کمی به صورت توصیفی علی انجام گرفت.جامعه ی آماری پژوهش دانش آموزان مقطع متوسطه شهر خرم آباد بودند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 292 نفر محاسبه گردید. روش تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SMART-PLS4 انجام گرفت.یافته ها نشان داد که بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت. بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.بین دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.
کلمات کلیدی :
- 155
- 18
- 1403/06/07
- 1403/09/10
- 1403/12/05