ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری های نوین آموزشی توسط دبیران مقطع متوسطه دوره اول شهر دماوند
دوره 6، شماره 65، آبان 1402، صفحات 32 - 40
نویسندگان : مریم شیرخانی* 1

1 کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، دماوند، ایران

چکیده :
هدف از پژوهش حاضر شناسایی تاثیر عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری های نوین آموزشی توسط دبیران مقطع متوسطه دور اول شهر دماوند بود. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی توصیفی بود. جامعه آماری شامل کلیه دبیران مدارس متوسطه دور اول در سال تحصیلی 94-93 بود که از میان آنها با استفاده از فرمول کوکران 154 نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شده و پرسشنامه فناوری های نوین آموزشی مشهدی محمدی (1391) را تکمیل نمودند. نتایج نشان داد از عوامل مؤثر بر استفاده دبیران از فناوری های نوین آموزشی مدیریت با میانگین (95/3) و تجهیزات با میانگین (43/3) دارای بیشترین تأثیر بوده است.
کلمات کلیدی :
فناوری های نوین آموزشی، مدیریت، ارزشیابی، تجهیزات، آموزش
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !