
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,395
-
تعداد نویسندگان7,074
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,064
-
درصد پذیرش39.2%
-
درصد عدم پذیرش60.8%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,278
بررسی ابعاد و مؤلفه های مدرسه شاد از دیدگاه روانشناسان ، قرآن و ائمه معصومین(ع)
دوره 5، شماره 50، مرداد 1401، صفحات 513 - 517
1- -معاونت پرورشی،آموزش و پرورش اصفهان،ناحیه 6 -کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ،دانشگاه اشرفی اصفهانی،اصفهان
2- -آموزگار پایه ششم ابتدایی،آموزش و پرورش اصفهان،ناحیه 6 -دکتری تخصصی مدیریت آموزشی ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)
چکیده :
فناوری های جدید ،به ویژه فناوری های مربوط به عرصه اطلاعات و ارتباطات،زمینه تحوّلات سریع و غیر قابل برگشتی رادر جهان فراهم کرده است.این تحوّلات نیز دنیای جدیدی را شکل داده و به ظهور رسانده که از قسمت های متعادلی تشکیل شده است.قسمت هایی که جمع شدن آنها در کنار یکدیگر در شبکه جدید اطّلاعات ،تعاملی نه از سر اتّفاق که از روی اجبار ناشی از ضرورت تاریخی است.آموزش و پرورش که قراراست انسان را برای آینده آماده کند، باید توانایی رویارویی با چالش هایی که تحولات کنونی مقابل نسل حاضر قرار می دهند را داشته باشد.از این رو باید ماهیت آن پویا تغییر پذیر و منعطف باشدو در جهت رشد تعالی و تغییر حرکت کند.شاداب سازی مدارس یکی از این موارد می باشد.
- 491
- 18
- 1400/09/02
- 1400/12/07
- 1401/05/23