
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,387
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر راهکارهای افزایش اثربخشی
دوره 5، شماره 46، فروردین 1401، صفحات 138 - 129
1- عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان گلستان- پردیس دخترانه امام خمینی (ره)
2- دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه پیام نور دامغان
3- دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دانشگاه پیام نور دامغان
چکیده :
آموزش الكترونيكي يك نياز در جهت گسترش افزايش بازدهی در يادگيري است. با ظهور فناوري هاي جديد مانند اينترنت و شبكه هاي اجتماعي و با گسترش مرزهاي دانش و فناوري و افزايش تقاضاي آموزشي، شيوه سنتي تدریس و تحصیل دیگر پاسخگوي نيازهاي روزافزون بشر نمي باشد. با ظهور ویروس کرونا بسیاری از کلاس های حضوری مدارس به کلاس مجازی بدل گشته؛ لذا با توجه به تاثیر این نوع از آموزش در کیفیت سیستم آموزش کشور، پیش بینی راهکارهائی جهت افزایش بهره وری ضروری به نظر می رسد. با در نظر گرفتن مواردی همچون ارتقای سطح دانش معلمان در استفاده از تکنولوژی های روز، ایجاد تعامل پیوسته و موثر میان اولیا و مربیان، مشارکت دادن دانش آموز در کلاس مجازی، تهیه محتوای الکترونیکی و از بین بردن مشکلات زیرساختی و مخابراتی و رفع موانع مالی دانش آموزان کم برخوردار می توان به افزایش هرچه بیشتر اثرگذاری اموزش الکترونیکی و در نتیجه ارتقای سطح آموزشی کشور کمک کرد.
کلمات کلیدی :