
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,395
-
تعداد نویسندگان7,074
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,064
-
درصد پذیرش39.2%
-
درصد عدم پذیرش60.8%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,050
شناسایی و اولویت بندی صلاحیتهای حرفه ای معلمان درعصر آموزش مجازی در آموزش و پرورش شهرستان مرند در سال 1402- 1401
دوره 7، شماره 71، اردیبهشت 1403، صفحات 100 - 110
1- کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، اداره آموزش و پرورش شاهین شهر
2- تحصیلات حوزوی سطح کارشناسی، اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی-تبریز
3- کارشناس ارشد علوم اجتماعی، اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی-تبریز
4- کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی، اداره آموزش و پرورش شاهین شهر
چکیده :
هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی صلاحیتهای حرفه ای معلمان درعصر آموزش مجازی در آموزش و پرورش منطقه بستان آباد در سال 1402- 1401 می باشند. جامعه آماری پژوهش کلیه معلمان آموزش و پرورش مرند به تعداد 630 نفر بود که از طریق روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و جدول مورگان، 244 نفر به عنوان نمونه پژوهش بر اساس جامعه آماری انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که برنامه ریزی برای آموزش، اخلاق و مسئولیت های حرفه ای و مدیریت منابع از ابعاد صلاحیت حرفه ای معلمان درعصر آموزش مجازی می باشد. و از لحاظ اولویت بندی طبق نتیجه این تحقیق به ترتیب اخلاق و مسئولیت های حرفه ای، برنامه ریزی برای آموزش و مدیریت منابع می باشد (01/0>p)..
- 334
- 16
- 1402/09/01
- 1402/11/08
- 1403/02/29