
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,728
مدیریت معلم بر عدم ارتباط چهره به چهره با دانش اموزان پایه اول ابتدایی(شهرستان نایین)
دوره 5، شماره 48، خرداد 1401، صفحات 25 - 33
1- دانشجوی مقطع کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان اصفهان، مرکز امام خمینی (ره) کاشان
2- دانشجوی مقطع کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه پیشوا
چکیده :
پژوهش انجام شده با هدف بررسی روایت یک معلم ابتدایی جهت بررسی مدیریت معلم بر عدم ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان پایه اول خود انجام شد. تحقیق کیفی و از نوع روایت پژوهی بوده و از مصاحبه ساختار یافته به عنوان ابزار اصلی پژوهش، استفاده شده است. این مصاحبه با معلمی جوان با ۴سال سابقه ی کاری در مدارس ابتدایی شهرستان نایین به صورت حضوری انجام شده است( با رعایت فاصله و رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل وجود بیماری کرونا) . برای تحلیل داده ها از روش کیفی کد گذاری استفاده شد. بر اساس نتایج پژوهش، که نشان می داد: ارتباط چهره به چهره با دانش آموز تاثیر بسیار زیادی بر یادگیری و انگیزش او میگذارد و در صورت فقدان آن ضربه ی محکمی به دروس مختلف ، به ویژه فارسی میگذارد. که در این پژوهش سعی شد از تجربیات معلم برای حل مشکلات و چالش های پیش آمده استفاده گردد و یک دستاورد مهمی را در عرصه تعلیم تربیت به ما بدهد تا در معلمان در شیوه تدریس تغییرات را به وجود آوردن تا این نقص برطرف گردد.
کلمات کلیدی :
- 622
- 24
- 1400/10/29
- 1401/01/14
- 1401/04/05