
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,582
پیاده سازی یادگیری خدمت محور در آموزش عالی و چالش های آن
دوره 4، شماره 40، مهر 1400، صفحات 236 - 220
1- شهیدبهشتی
2- شهیدبهشتی
3- شهیدبهشتی
چکیده :
هدف از این مقاله بررسی رویکرد یادگیری خدمتمحور و انواع آن می باشد. همچنین به بیان مدل برنامه جامع اقدام برای یادگیری خدمتمحور (CAPSL) پرداخته شده که در تلاش است تا با تمرکز بر چهار بعد دانشکده، دانشجویان، هیئتعلمی و جامعه به برنامه ریزی برای فعالیتهای یادگیری خدمتمحور در آموزش عالی بپردازد و در نهایت ضمن توجه به استدلال صاحبنظران، دربارۀ مزایا و معایب استفاده از این رویکرد، بحث می شود. نتایج تحقیقات حاکی از نقش یادگیری خدمت محور در توسعه یادگیری شخصی، اجتماعی و ارتباطات در سطح جامعه بوده است.
کلمات کلیدی :