ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

پیاده سازی یادگیری خدمت محور در آموزش عالی و چالش های آن
دوره 4، شماره 40، مهر 1400، صفحات 236 - 220
نویسندگان : فرنوش اعلامی* 1، شراره صادقی 2، شهاب نصیری نیا 3
1- شهیدبهشتی
2- شهیدبهشتی
3- شهیدبهشتی
چکیده :
هدف از این مقاله بررسی رویکرد یادگیری خدمت‌محور و انواع آن می باشد. همچنین به بیان مدل برنامه جامع اقدام برای یادگیری خدمت‌محور (CAPSL) پرداخته شده که در تلاش است تا با تمرکز بر چهار بعد دانشکده، دانشجویان، هیئت‌علمی و جامعه به برنامه‌ ریزی برای فعالیت‌های یادگیری خدمت‌محور در آموزش عالی بپردازد و در نهایت ضمن توجه به استدلال صاحب‌نظران، دربارۀ مزایا و معایب استفاده از این رویکرد، بحث می شود. نتایج تحقیقات حاکی از نقش یادگیری خدمت محور در توسعه یادگیری شخصی، اجتماعی و ارتباطات در سطح جامعه بوده است.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !