ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

چالش های برنامه درسی در محیط یادگیری الکترونیکی
دوره 3، شماره 31، دی 99، صفحات 98 - 77
نویسندگان : رسول بختیاری* 1 ، روشنک شیخ بابایی 2

1 دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات برنامه¬درسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه بوعلی¬سینا، همدان، ایران

2 دانشجوی کارشناسی تکنولوژی آموزشی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه بوعلی¬سینا، همدان، ایران

چکیده :
با توجه به نبود مطالعه و پژوهش در ارتباط با چالش ها و بازتاب های فضای مجازی در حوزه برنامه درسی، هدف پژوهش حاضر بررسی مسائل، چالش ها و بازتاب های فضای مجازی در حوزه ی برنامه درسی است. فضای مجازی به عنوان یک ابرمتن کنار برنامه درسی در زندگی روزمره یادگیرندگان نقشی روزافزون و تأثیرگذار پیدا نموده است. از این رو برنامه درسی به عنوان قلب فعالیت های آموزش و پرورش، از مهمترین عناصری است که مستلزم تحول متناسب با شرایط جدید است. برنامه های درسی به عنوان یکی از اجزاء بسیار مهم تعیین کننده ی نظام آموزشی به تبع این تحولات نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و از ویژگی های خاص برخوردار می گردند.
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی، برنامه درسی، چالش ها و بازتاب ها، فضای مجازی
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !