ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی ادراک شده با رشد پس از سانحه و استرس پس از سانحه در دانش آموزان سیل زدگان شهرستان آق قلا
دوره 3، شماره 27، شهریور 99، صفحات 121 - 103
نویسندگان : کوثر معصومی فر* 1، افسانه خواجوند خوشلی 2
1- 1- دانشجوی کارشناسی ارشد گروه روانشناسی، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران ؛ Kmasoumifar13977@gmail.com 2- استادیار گروه روانشناسی ، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران؛ (نویسنده مسئول) Khajevand _a@yahoo.com
2- استادیار گروه روانشناسی ، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران؛ (نویسنده مسئول)
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی ادراک ‌شده با رشد پس از سانحه و استرس پس از سانحه در دانش آموزان سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا می‌باشد. پژوهش حاضر از انواع پژوهش‌های کاربردی است و همچنین در زمره پژوهش‌های توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد. ابزار گرداوری اطلاعات از طریق جمع آوری پرسشنامه می‌باشد که شامل پرسشنامه دلبستگی کولینز و رید (۱۹۹۰)، پرسشنامه رشد پس از سانحه و پرسشنامه اختلال استرس پس از سانحه است. جامعه آماری پژوهش حاضر دانش آموزان مقطع دبیرستان سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا می‌باشند و حجم نمونه بر اساس جدول کوکران 100 نفر می‌باشد. در این پژوهش برای تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها از رگرسیون چندگانه با نرم‌افزار spss نسخه ۲۳ استفاده خواهد شد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !