
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,942
بررسی رابطه سبکهای دلبستگی ادراک شده با رشد پس از سانحه و استرس پس از سانحه در دانش آموزان سیل زدگان شهرستان آق قلا
دوره 3، شماره 27، شهریور 99، صفحات 121 - 103
1- 1- دانشجوی کارشناسی ارشد گروه روانشناسی، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران ؛ Kmasoumifar13977@gmail.com 2- استادیار گروه روانشناسی ، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران؛ (نویسنده مسئول) Khajevand _a@yahoo.com
2- استادیار گروه روانشناسی ، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایران؛ (نویسنده مسئول)
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبکهای دلبستگی ادراک شده با رشد پس از سانحه و استرس پس از سانحه در دانش آموزان سیلزدگان شهرستان آققلا میباشد. پژوهش حاضر از انواع پژوهشهای کاربردی است و همچنین در زمره پژوهشهای توصیفی از نوع همبستگی میباشد. ابزار گرداوری اطلاعات از طریق جمع آوری پرسشنامه میباشد که شامل پرسشنامه دلبستگی کولینز و رید (۱۹۹۰)، پرسشنامه رشد پس از سانحه و پرسشنامه اختلال استرس پس از سانحه است. جامعه آماری پژوهش حاضر دانش آموزان مقطع دبیرستان سیلزدگان شهرستان آققلا میباشند و حجم نمونه بر اساس جدول کوکران 100 نفر میباشد. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل دادهها از رگرسیون چندگانه با نرمافزار spss نسخه ۲۳ استفاده خواهد شد.
کلمات کلیدی :