ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

اثربخشي آموزش نظم بخشی هيجاني بر سخت رویی و احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل در بیمارستان
دوره 2، شماره 14، مرداد 1398، صفحات 43 - 54
نویسندگان : زینب کریمی* 1

1 کارشناس ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

چکیده :
هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشي آموزش نظم بخشی هيجاني بر سخت رویی و احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل بود. روش اين پژوهش، نیمه آزمایشی و از نوع پیش آزمون - پس آزمون با گروه گواه است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه زنان متاهل شاغل در بيمارستان هاي دولتی شهر اهواز بود. از بین جامعه آماری، 30 نفر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس در دو گروه آزمايشي و کنترل (در هر گروه 15 نفر گروه آزمايش و 15 نفر گروه کنترل) انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه سخت رویی روان شناختي اهواز و احساسات مثبت وينر بود. براي تحليل داده ها از تحليل كواريانس چند متغيره و يك متغيره استفاده شد. نتايج نشان داد که آموزش نظم بخشی هيجاني موجب افزايش سخت رویی ، احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل شده است.
کلمات کلیدی :
آموزش نظم بخشی هيجاني ، سخت رویی ، احساسات مثبت ، زنان متاهل شاغل
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !