
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,395
-
تعداد نویسندگان7,074
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,064
-
درصد پذیرش39.2%
-
درصد عدم پذیرش60.8%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,254
اثربخشي آموزش نظم بخشی هيجاني بر سخت رویی و احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل در بیمارستان
دوره 2، شماره 14، مرداد 1398، صفحات 43 - 54
1- کارشناس ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشي آموزش نظم بخشی هيجاني بر سخت رویی و احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل بود. روش اين پژوهش، نیمه آزمایشی و از نوع پیش آزمون - پس آزمون با گروه گواه است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه زنان متاهل شاغل در بيمارستان هاي دولتی شهر اهواز بود. از بین جامعه آماری، 30 نفر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس در دو گروه آزمايشي و کنترل (در هر گروه 15 نفر گروه آزمايش و 15 نفر گروه کنترل) انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه سخت رویی روان شناختي اهواز و احساسات مثبت وينر بود. براي تحليل داده ها از تحليل كواريانس چند متغيره و يك متغيره استفاده شد. نتايج نشان داد که آموزش نظم بخشی هيجاني موجب افزايش سخت رویی ، احساسات مثبت در زنان متاهل شاغل شده است.
کلمات کلیدی :