ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

رفتارهای اجتماعی پرخطر و پیشگیری از آنها در دانش آموزان
دوره 6، شماره 59، اردیبهشت 1402، صفحات 102 - 118
نویسندگان : محمد خداداد مطلق* 1
1- کارشناسی ارشد، زیست شناسی گرایش میکروبیولوژی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، قم، ایران - m.khodadadmotlagh@gmail.com
چکیده :
یکی از موضوعات مهم در مورد دانش آموزان بررسی رفتارهای ها پر خطر آنهاست. یکی از برجسته ترین عواملی که در کاهش رفتارهای پر خطر دانش آموزان نقش ویژه ایفا می کند، معلمان اند که می توانند با اتخاذ شیوه ای صحیح نقش مهمی در کاهش رفتارهای پر خطر دانش آموزان ایفا کنند. هدف اصلی پژوهش، بررسی نقش معلم در کاهش رفتارهای پر خطر دانش آموزان می باشد. بدین منظور به معلم به عنوان مهم ترین فرد در زندگی دانش آموزان توجه نموده و نقش وی در کاهش رفتارهای پرخطر آنان مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، مراحل تغییر یک رفتار بیان شد و برخی از روشها و شیوه های تربیتی برای تغییر دادن دانش آموزان توضیح داده شد. امیدواریم با این روش های بیان شده، نقش پیشگیرانه در مدرسه داشته باشیم و به ارتقای سلامت معنوی در جامعه کمک کرده باشیم.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !