
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,955
چگونه توانستم از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس درس پیشگیری کنم؟
دوره 6، شماره 59، اردیبهشت 1402، صفحات 60 - 67
1- مشاورمرکزآموزش وپرورش شهرستان نطنز
چکیده :
توانایی اداره و هدایت کلاس، بخش مهمی از کار هر معلم و کلاس و نیز بستر مناسبی برای یادگیری است.به نظر می رسد معلم برای اداره مطلوب و منظم کلاس درس به دو مهارت احتیاج دارد:یکی برقراری ارتباط موثر و مثبت با دانش آموزان و دیگری،مدیریت کلاس. این مدیریت باعث تسهیل امر اموزش و کاهش رفتارهای نامطلوب در دانش اموزان می شود.برای کمک به معلمان برای ایجاد جوی آرام و مطلوب درکلاس،چهار راهبرد پیشنهاد می شود:
الف)پیشگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان درکلاس،
ب)برقراری ارتباط موثر و مثبت بادانش آموزان ،
ج)استفاده ازروش یادگیری مشارکتی درکلاس
د)فراهم کردن جومثبت و مطلوب برای یادگیری و آموزش.
کلمات کلیدی :
- 576
- 16
- 1401/08/08
- 1401/11/16
- 1402/02/20