ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بررسی اثربخشی آموزش جمعی بر اساس بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی دانش آموزان
دوره 6، شماره 63، شهریور 1402، صفحات 239 - 253
نویسندگان : مهرشاد معصومی* 1 ، شهناز جمیلی 2 ، زلیخا رستمی 3 ، هاجر شریفی ریزی 4

1 کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، دانشگاه غیرانتفاعی امین فولادشهر

2 کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت گرا، دانشگاه قرآن و حدیث واحد تهران

3 کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس

4 کارشناسی ارشد فلسفه اسلامی، دانشگاه دولتی قم

چکیده :
صمیمیت اجتماعی به معنای انجام فعالیت‌ها و تجربه‌های لذت بخش مشترک افراد با یکدیگر است و توانايي برقراري روابط صميمانه با ديگران يكي از عوامل كليدي در بهزيستي روانی افراد محسوب می شود. این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی آموزش جمعی بر اساس بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی دانش آموزان و به روش توصیفی و از نوع کتابخانه ای انجام شده است. یافته ها نشان می دهد آموزش جمعی یکی از رویکردهای نوین در فرآیند یاددهی و یادگيری است که در آن پویایی، خلاقیت و تعامل به هم گره خورده و دانش آموز در عین تمایل به جمع، به خودجوشی پرداخته و زمینه رشد خود و دیگران را فراهم می کند. آموزش جمعی مبتنی بر بازسازی شناختی نقش موثری در بهبود صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دارد.
کلمات کلیدی :
آموزش جمعی، بازسازی شناختی، صمیمیت اجتماعی، دانش آموزان
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !