
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,395
-
تعداد نویسندگان7,074
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,064
-
درصد پذیرش39.2%
-
درصد عدم پذیرش60.8%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,060,088
ارزیابی تصویرسازی آموزشی با بهره گیری از تصاویر گرافیکی بر روی پوشاک کودکان
دوره 4، شماره 41، آبان 1400، صفحات 203 - 191
1- کارشناسی، گروه گرافیک، دانشکده فرهنگ و هنر، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی واحد 1 اراک، اراک، ایران - Ngh.Ghorbani2019@gmail.com
2- کارشناسی، گروه گرافیک، دانشکده فرهنگ و هنر، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی واحد 1 اراک، اراک، ایران - Soheyla133@gmail.com
چکیده :
یکی از ارکان اساسی در رشد و توسعه همه جانبه، به ویژه توسعه اجتماعی و فرهنگی کشورها آموزش و پرورش می باشد. آموزش و پرورش دارای دوره های آموزشی مختلفی است و مهمترین و حساس ترین دوران آموزشی، دوره آموزش ابتدایی است. با تدوین این مقاله سعی بر ایجاد بستری در جهت تغییر نگرش ها و اصول اولیه آموزش شده، تا با تکیه بر چهارچوب درسی به بازنگری حروف الفبا پرداخته شود. هدف این تحقیق تحولی در راستای کاربرد تصویرسازی در شکوفایی استعداد های نو آموزان و رشد و بهبود فرآیند آموزش عمومی است؛ همچنین سعی شده است از دید خلاق نو آموز در جهت یادگیری مستمر حروف استفاده شود وبه تصویر سازی آموزشی و عوامل موثر درآن پرداخته شده است، به این معنا که تصویر ساز تا چه اندازه به آن توجه داشته و میتواند نقش موثری در ارائه تصاویر داشته باشد.
کلمات کلیدی :