ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بررسي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
دوره 3، شماره 32، بهمن 99، صفحات 104 - 88
نویسندگان : صغری زاده صفری* 1 ، فرامرز علیدادی 2

1 کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی . معلم ابتدایی استان کرمانشاه

2 کارشناسی آموزش ابتدایی. معلم ابتدایی استان کرمانشاه.

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروري است که با توجه به منابع کتابخانه اي به رشته تحرير در آمده است. هدف از نگارش اين مقاله بررسي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان است. نتيجه نشان مي دهد که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یکی از سازه‌هایی است که از دیرباز مورد توجه بوده و تحقیقات بسیاری را به خود اختصاص داده است. متخصصین تعلیم و تربیت همواره کوشیده‌اند شرایطی را فراهم نمایند تا محصلین بیشترین کارایی تحصیلی را از خود نشان دهند. امروزه مهمترین نقش مدارس این است که دانش آموزان را در پیشرفت تحصیلی یاری نماید. به طور کلی پیشرفت تحصیلی را توانایی آموخته شده یا اکتسابی حاصل از دروس ارائه شده یا به عبارت دیگر، توانایی آموخته شده با اسایی فرد در موضوعات آموزشگاهی می دانند که به وسيلة آزمون های استاندارد شده، اندازه گیری می شود.
کلمات کلیدی :
پیشرفت تحصیلی، مدرسه، دانش آموزان
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !