
-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره85
-
تعداد مقالات3,396
-
تعداد نویسندگان7,077
-
مقالات پذیرش شده1,331
-
مقالات رد شده2,065
-
درصد پذیرش39.19%
-
درصد عدم پذیرش60.81%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,061,543
بررسی يادگيری به روش جيک ساو
دوره 3، شماره 33، اسفند 99، صفحات 65 - 52
1- کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی . معلم ابتدایی استان کرمانشاه
2- کارشناسی آموزش ابتدایی. معلم ابتدایی استان کرمانشاه.
چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروري کتابخانه اي است که با توجه به نظرات انديشمندان اين عرصه نگاشته شده است . هدف از نگارش اين مقاله بررسي يادگيري به روش جيک ساو است. نتيجه نشان مي دهد که یادگیری مشارکتی یک روش تدریس موفق در گروه های کوچک است. در این روش، در هر یک از گروه ها، دانش آموزان با توانایی های متفاوت و با استفاده از فعالیت های یادگیری گوناگون درک خود را نسبت به موضوع درسی بالا می برند. در فعالیت های گروهی بر استقلال، تشویق، تقویت و یاری همه افراد گروه اهمیت زیادی داده می شود. دانش آموزانی که با یادگیری مشارکتی از نوع جیک ساو آموزش می بینند، به مسائلی از قیبل کنترل زمان، بررسی اهداف، ایجاد ارتباط بین مطالب جدید و قبلی و درک مطلب درس توجه می کنند و در نتیجه پیشرفت تحصیلی بالاتری کسب می کنند.
کلمات کلیدی :