ورود به صفحه کاربری

karbari2

ثبت نام

ثبت نام

صفر تا صد چاپ کتاب شما

 

 

 

روانشناسی

بازکاوی مفاهیم مرتبط با آموزش مجازی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان در دوران کرونا
دوره 4، شماره 35، اردیبهشت 1400، صفحات 177 - 185
نویسندگان : محمد جواد خدایاری 1 ، احمد زیدی 2 ، مهدی اکبر زاده 3 ، شهناز حاتمی 4 ، علیرضا قیاسی* 5

1 دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام

2 دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام

3 دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام

4 کارشناسی علوم اجتماعی و آموزگار مدارس ابتدایی

5 دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام

چکیده :
امروزه می توان گفت که آموزش مجازی بطور کلی یکی از برنامه های بسیار مهم و جدی است که از طرف آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی مطرح و انجام شده است که با توجه شرایط حال حاضر کشور به لحاظ پاندومی کوید19، از اهمیت مضاعفی برخوردار شده بوده و استمرار شرایط کرونایی در کشور در سال های پیش رو، لزوم تقویت آن از طریق ایجاد تغییرات ساختاری و فنی و دیجیتالی و... در این عرصه ضروری بوده چون که تاثیری زیادی بر یادگیری دانش آموزان در این شرایط کرونایی داشته و دارد، در نتیجه استفاده بهینه از آموزش مجازی مستلزم شناسایی چالش های موجود در این زمینه می باشد. از این رو در تحقیق حاضر، به لحاظ اهمیت نقش آموزش مجازی در یادگیری دانش آموزان، به مباحث مرتبط با آموزش مجازی، و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان پرداخته است. و در ادامه نقش آموزش مجازی در آموزش دانش آموزان در دوران کرونا را مورد بررسی قرار می دهد.
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی، یادگیری، کرونا، دانش آموزان
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !