دوره 7، شماره 80، بهمن 1403، صفحات 33 - 40
نویسندگان : علی میر * و عاطفه دریکوند

چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی بود.روش تحقیق از نظر هدف کاربردی از نظر گردآوری داده کمی به صورت توصیفی علی انجام گرفت.جامعه ی آماری پژوهش دانش آموزان مقطع متوسطه شهر خرم آباد بودند.حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 292 نفر محاسبه گردید. روش تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SMART-PLS4 انجام گرفت.یافته ها نشان داد که بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت. بین عدالت آموزشی و دلالت های تربیتی در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.بین دلالت های تربیتی بر سطح آموزش در مدارس دولتی ار تباط معنادار وجود داشت.

کلمات کلیدی :
عدالت آموزشی، دلالت های تربیتی، سطح آموزش، مدارس دولتی


مشاهده مقاله
38
دانلود
0
تاریخ دریافت
۰۷ شهریور ۱۴۰۳
تاریخ ریوایز
۱۰ آذر ۱۴۰۳
تاریخ پذیرش
۰۵ اسفند ۱۴۰۳